Ledenportaal werkzaamheden

Beste leden,

Zoals je misschien al gehoord had, is de NJN de afgelopen maanden bezig geweest om van ledendatabase te veranderen. Helaas is het in het nieuwe systeem (ClubCollect) nog niet mogelijk om inloggen te ondersteunen. Omdat ons contract afloop met de oude systeembeheerder (Codex), is het vanaf 1 maart niet mogelijk om in te loggen op leden.njn.nlfoto.njn.nl en de zoka-opgavesite.
We weten nog niet wanneer het probleem opgelost is. Maar er wordt door onze knappe webseccen hard aan gewerkt.
Zorg dus dat je je op geeft voor de zomerkampen voordat inloggen niet meer mogelijk is.
Heb je een functie binnen de bondstop of gebruik je vaak de ledensite? Zorg dat je belangrijke bestanden opslaat op je computer zodat je daar nog bij kan.

Mocht je je willen opgeven voor een zomerkamp kan je voorlopig je als nieuw lid aanmelden bij een zomerkamp en in de opmerkingen zetten dat je toch wel lid bent. Uiteraard hoeft dan alleen de ledenprijs betaald te worden. De zomerkamphoofdadministratie neemt dan verder contact op.
We werken hard aan een oplossing, hopelijk kan je binnenkort wel inloggen.  

Wijzigingen doorgeven over je persoonsgegevens? Dat kan door een mail te sturen naar secretariaat@njn.nl.

Hieronder kan je de link vinden naar de (nieuwe) werkmierenlijst, hier staan alle functies en contacten op. Deze is normaal ook te vinden op de ledensite.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FXXOug70SqH_3gHGFOvqkrdoyZa2cx-Q1RZUpGoqM2E/edit?usp=sharing

Excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten.
Tot buiten!

Vriendelijke groet,
Luc Elshout
Secretaris 2024